luni, 14 noiembrie 2016

Seminar PCM® introductiv: “Experimentând excelenţa”

Acest tip de seminar este recunoscut internaţional şi este un modul introductiv dedicat profesioniştilor foarte ocupaţi, care doresc să găsească rapid un răspuns la următoarele lor întrebări existenţiale:
— Care este structura personalităţii mele?
— În ce mod văd eu lumea, învăţ şi îi ajut pe ceilalţi să evolueze?
— Care sunt punctele forte ale personalităţii mele?
— Care sunt nevoile mele motivaţionale şi ce trebuie să fac pentru a mi le îndeplini cu regularitate?
— Ce tipare de comportament în situaţii de stres folosesc şi cum sabotează acestea productivitatea mea şi a celorlalţi?
Data incepere: 03/12/2016 
Perioada inscrieri: 14/11/2016 - 25/11/2016
Organizator: Lifelong Learning Solutions

Pentru mai multe detalii: click aici
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu